tirsdag 13. mai 2008

Denne mellomfasen mellom innlevering og prøveforelesning føles som ren tortur...

Frøken vil (ikke) lista!

1. Jeg vil IKKE lese teori!

2. Jeg vil IKKE lese seriøse bøker om kvinner som tenker dyper tanker om å være kvinner og som får homoerotiske fantasier om kvinnelige litteraturprofessorer.

3. Jeg VIL ha ferie.

4. Jeg VIL slite huden på fingertuppene på et litt for vanskelig bulder jeg må jobbe leenge med før jeg selvfølgelig klarer det.

5. Jeg vil IKKE lære meg noe nytt på en gooood stund.

6. Jeg VIL ha en jobb.

7. Jeg VIL ha en interessant jobb.

8. Jeg VIL ha en lærerik og interessant jobb.

9. Jeg VIL ha en lærerik, utfordrende og interessant jobb.

10. Jeg VIL ha en lærerik, utfordrende og interessant jobb med god lønn.

11. Jeg VIL shoppe.

12. Jeg vil IKKE skrive syteinnlegg på bloggen uten en god grunn.

13. Dette føles som en god grunn: Jeg er 1 måned fra ferdigutdanna. Jeg TRENGER nye klær. Jeg har på meg en t-skjorte jeg kjøpte da jeg var høygravid.

14. Jeg vil sove i sola og våkne opp brun og nyfrisert med elegant hestehale og hvite tenner.

2 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Du har det så grusomt, Kristin. Vældig grusomt...

Anonym sa...

Jeg tror forresten at du trenger nye naik sjåks du og...