fredag 30. mai 2008

Dagens knute 9

Hvis jeg hadde hatt langt hår, skulle jeg knytt en sløyfe i håret på prøveforelesninga.
Og ja: Det er mye morsommere å tenke over hva jeg skal ha på meg, enn hva jeg skal si.

Jeg hadde en åpenbaring i går kveld etter at vi hadde lagt oss angående hva jeg skal ha på meg på prøveforelesninga. Så jeg spratt opp av senga og inn i klesskapet (S trodde det hadde klikka for meg), fant fram klærne jeg hadde tenkt ut og dem tok på meg.

Men nei. Det som i tankene så ut som et passende antrekk for intelligente samtaler og suksessrike foredrag så i virkeligheten ut som om det ikke er foredraget, men kroppen min som skal handle om eksperimentering med kjønn.

3 kommentarer:

Borghild sa...

hahahhaha.. eg flir meg i hjæl!

og e veldig for å tenk meir på antrekk enn innhold.

Marthe-Julie sa...

Hahahaha! Jeg ler også godt her borte i kroken min.

Og ditt innlegg er litt i tråd med dagens innlegg på min blogg;)

Åshild sa...

di toillsjørr..:) hvis æ har stemmerett, så vil æ bare si at æ synes den skjorta du hadd på dæ på hellbillieskonserten e vææældi fin ( svart med kvite hjerta?), og æ skjønne ikke koffor du ikke har brukt den mer?:)