onsdag 14. januar 2009

Inspirert av småsilda slår jeg også et slag for BBC lifestyle

...min absolutte favorittkanal. Hvem kan motstå oppussingsprogram, fantasy homes by the sea, trinny and susanna, matlagingsprogram i hytt og gevær, urtehager og make-overs??
Og tenk, jeg ble også intervjua av Søra idag:

-Når stod du opp i dag?
07.00, under tvang fra liten fyr.

-Hvordan er morgenhumøret?
Veldig avhengig av tidspunktet, men han lille fyren jeg står opp sammen med er bestandig mårrablid, og det smitter.

-Hva spiste du til frokost?
Kålrabi (nei, ikke for å være sunn, men fordi jeg av en eller annen grunn er helt hekta på det for tida), knekkebrød med hvitost og kakao

-Hva blir dagens høydepunkt?
Morgendagens høydepunkt blir i hvert fall å reise til Stockholm på langweekend sammen med han med de brede skuldrene.

-Hva så du på TV i går kveld?
Ja, og her kommer BBC lifestyle inn. Jeg ser endel på tv for tida så jeg kan desverre ikke skille tv- dagene fra hverandre. Sikkert noe deilig fordummende (ikke at programmene på bbc lifestyle er fordummende. Jeg har lært masse om vertikale og horisontale strieper, og hvor mye man må ut med for et hus med sjøutsikt i Brighton)

-Dagens rose går til hvem?
Åshild, som inspirerte meg til to blogger på en dag.

-Hvor kunne du ha tenkt deg og vært akkurat nå?
I flyet på vei til Sveriges hovedstad.

-Hva skal du spise til middag?
Jeg skal spise all mulig mat som man ikke får tak i her nord.

-Hva er det siste du gjør om kvelden?
Slukker hodelykta etter å ha lest Pondus, Morgenbladet eller ei bok (i går var det sneglemannen av Knut Nærum)


2 kommentarer:

Åshild sa...

ååååh, takk for rosen!=)

Åshild sa...

Og god tur!!