mandag 7. april 2008

Å le på lesesalen...

... er ikke lett.

Bakgrunnen for latteren er som følger:
En helt tilfeldig lesesalskollega (veldig viktig å beholde anonymiteten merker jeg) sniker til meg en lapp med en nettadresse. Jeg tar på meg øretelefonene, finner frem til den riktige nettsiden og trykker play.

Latterens kilde:
http://www.tv2.no/underholdning/senkveld/article1730217.ece

Problemet som oppstår:
Jeg er klar over at det ikke er like mye bråk på lesesalen som inne i øretelefonene mine, derfor prøver jeg å være så diskret som mulig, men jeg har undervurdert klippets humoristiske kvalitet og begynner å le nesten før det har startet, kroppen min rister på stolen, innestengt latter i form av små rare fiselyder slipper ut av munnen min.


Hvis du også har lyst til å forlenge livet (med en god latter), ikke gjør det på lesesalen. Det er farligere å holde inne latteren enn et nys. Du sprenger kanskje ikke trommehinnene, men du risikerer at de rundt deg tror du sitter og fiser på lesesalen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, særlig...jeg kunne så tydelig høre at du slapp en liten prupp.

Marthe-Julie sa...

Det er lett å plutselig slippe en om du ler mye veit du;)

Dette så jo jeg live. Helt fantastisk:)