onsdag 7. oktober 2009

to stemningsbilder fra ferien

Høststemning i Font. Deler av barnevogn i forgrunnen. De buldrende og stein i bakgrunnen.



Mor (og eier av deler av barnevogn. pluss resten av den. pluss tilhørende barn. pluss pluss) på stein.


*når jeg blir gammel skal jeg bo i Fontainebleau sammen med min gamle, men fremdeles like kjekke, snekker og pusse stein og buldre og spise baguetter og brie og drikke rosévin hele våren og høsten (resten av året skal jeg være superbestemor hjemme i Norge).

4 kommentarer:

Borghild sa...

Baguetter og brie <3

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mari sa...

Da skal jeg komme på besøk (og med i min gammel dame veske skal jeg ha en eksklusiv DVD-boks med "Brigaden", og på kveldene kan vi se på den, spise sjokoladekake og drikke whiskey).

Anonym sa...

oh mi god, mari.
gamle minner:)
eg gled meg!!