fredag 30. oktober 2009

Inspirert av en navnesøster...

...med denne fine bloggen tar jeg (min egen) kortversjon, og skal publisere et ((eller to) ganske mye mindre proffere (skriving er nok mer min greie enn bilding)) bilde(r) fra hverdagen min hver dag i en uke.

Vi pusser opp et kjøkken fra fortiden. Et kjøkken som jeg egentlig var begynt å bli ganske glad i, men med total mangel på benkplass (og uten en del essensielle produkter og fasiliteter som man setter pris på i 2009 ). Uken blir nok i stor grad dedikert til denne oppussingen. Ikke sånn steg for steg/før og etter/da og nå/bli ny med KK, men små kjøkkenklipp fra en ny hverdag med høyere takhøyde, fordobling av vinduer, danske grytekluter og et lilla kjøleskap.

Men ukens bildeserie starter med et bilde totalt fritt for oppussing, oppvaskmaskin og oppofrende snekkerkjærester. Dette er bildebeviset på at den aller minste fyren i en alder av 7 måneder klarte å skade sin mor, slik at oppsynet hennes i et par dager så slik ut:


Jeg har kalt bildet: Selvportrett med selvmedlidenhet

*beklager den utbredte bruken av parentes i innlegget. eg er ute av trening (skrivetrening).

3 kommentarer:

Borghild sa...

ka lillefyren ha gjort?

a banan sa...

stakk den bittelille fingeren sin, med den bittelille spisse neglen inn i øyet mitt! Men etter et par daga som kaptein sortebill så va eg fin som ny igjen :)

Mamsen sa...

Du va lekker! Hadd en lignende opplevelse her på nattmårran i dag, men heldigvis så va d bære på kvitaue, så sats på at d går over av seg sjøl om et par daga. Men vondt!