mandag 1. desember 2008

6 uinteressante ting om mig (nei ikke den ranværiske betydningen av ordet. Kun en om det)

Heidi har tagga meg. Det betyr at jeg må følge disse reglene:

Regler:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg

2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv

3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg



1. Jeg elsker å skrive lister.
2. Den største plagen min under graviditeten er at magen blir så hard som en fotball hvis jeg må tisse samtidig som jeg går og bærer noe middels tungt.
3. Jeg skal ikke spise godteri før lillejulaften (pga min andre (og siste) gravideplage som er kviser).
4. Jeg hører på lydbok til og fra jobben (ca 40 minutter hver vei) hver dag. For tiden Mørkemann av Unni Lindell. Ikke å anbefale. Derimot fikk hele Arn-serien meg til å sitte ute i bilen litt før jeg gikk inn.
5. Hvis jeg googler navnet mitt kommer det opp 2820000 treff.
6. I går gikk jeg sesongens første skitur.

Jeg skal tagge noen, men jeg har ikke tid akkurat i dette øyeblikk.

1 kommentar:

Åshild sa...

Og nånn må jo spør: mig på ranværsk?