mandag 24. november 2008

Ammetåka kom tidlig denne gangen...

jeg
kasta i meg mat-pussa tenner-pakka i veska-sprang ut døra-satte veska utenfor bilen-skrapa bilrutene-hoppa inn i bilen-starta lydboka-kjørte ut porten-kjefta på sjåføren foran meg-svingte inn foran jobben-tok veska-tok veska-tok veska??- tok tak i løse lufta på setet der veska mi skulle stått....

jeg
sprang inn på jobben-ringte S (fra skoletelefonen selvsagt, siden mobilen min lå i veska sammen med, i følge S: en knust pc, en flat boks philadelphia, en tidligere blå, nå svartaktig pengebok, papirer innsmurt i philadephiaost med krydder og løk og ei sprengt flaske bonaqua)

jeg
ønsker meg ny pc til jul.

6 kommentarer:

Borghild sa...

OH.. KJIPT!!! føl med deg!

Anette sa...

Å nei! Den er veldig lei...

Marthe-Julie sa...

Kondolerer...

Fru Fortuna sa...

Oooops! Håper du får juleønsket oppfylt...

Borghild sa...

eg veit du ikke har nå pc akkurat no, nåkka som kanskje gjør det vanskelig å blogg - men du e i allefall tagga på bloggen min

a banan sa...

eg har pc. eg ska skriv ei oppdatering. :)