søndag 19. april 2009

Ønske

er det første på lista over ting jeg liker på Ø. Som i
.. det å Ønske seg noe (lenge. Og så endelig få det. Som når vi var små, og virkelig gikk og ønska oss noe, drømte om det, sparte til det, og til slutt, etter lang tid, fikk det).
.. Ønsketenkning.
.. å Ønske noen god jul, god påske eller lykke til på Masteren (hold ut jenter, dere er snart ferdige).
.. Ønskereprise
.. grØnske (på knærne etter å ha løpt rundt i hagen en finfin sommerdag).

Andre ting på Ø er
Øredobber, Øreringer, all Ørepynt generelt ( unntatt sånne en lang og en kort-utekontakten -type), Ørjan (min snille lange lillebror), Ørjan Berg (og alle de andre Berg-fotballguttene egentlig) og Øyensminke (takk til skaperen av mascara. Uten det ville jeg hver eneste dag fått spørsmål av typen "er du trøtt?" "er du sliten?"."Nei, jeg har bare lyse øyevipper og har ikke på mascara idag.." )

2 kommentarer:

Pita sa...

Jeg ønsker meg en printer som kan kobles rett på hjernen sånn at masteren min ikke trenger å gå omveien om datamaskina mi...

Åshild sa...

Livet ville ha vært betraktelig mye tristere uten ørepynt og øyensminke. Eller i hvertfall ville fjeset mitt ha vært det. Jeg joiner nemlig lyse-vipper-klubben..:)