torsdag 2. april 2009

Jeg har den samme følelsen som Charlotte..

... uttrykker i Sex & the City filmen. Følelsen av å ha det så bra at man ikke skjønner hvordan det skal vare. Carrie svar til Charlotte er: You shit your pants this year...

Jeg har ikke gjort i buksa i år, så jeg kan vel ikke si at jeg kan være helt trygg på at ikke noe fælt kan skje, men jeg prøver å nyte følelsen av at livet er utrolig bra nå. Det er så viktig å nyte det fine når man er i det. Det blir ofte borte i alt man gleder seg til. Etterpå, når man ser tilbake, så har man jo hatt det ganske fint ganske lenge. Og det er ikke bare ferieturen som er verdt å glede seg over, men alle de fine små tingene som skjer hver dag. Som den lille fyren, som ligger og sover ved siden av meg akkurat nå. Og den litt større fyren, som elsker musikk og som plutselig hopper ned fra middagsbordet og begynner å danse rundt til musikken på radioen. Og den største av dem, som halvveis frivillig flyttet nordover fra den fineste byen fordi jeg så gjerne ville det. Det må være lov til å føle seg heldig. Og så får jeg bare krysse fingrene for at jeg ikke plutselig får akutt di*ré.


(Bruken av tegnet * kommer av at jeg ikke ønsker å bli funnet av alle som googler avføringsrelaterte sider på nettet)

3 kommentarer:

Borghild sa...

Ohh.. lykke:) SÅ fint å hør! du og guttan dine i den ikke fullt så fine byen, som sikkert har sine fine side når man bare har åpne nok øya:)

Anette sa...

Så koselig blogginnlegg! Kjempeflott at du har det så bra :)

Pita sa...

Ønsker deg masse av lykke framover også:)

Og om noen googler akkurat det ordet, er det nok en del sider som kommer opp før din;)