onsdag 25. februar 2009

jeg vil føde!!!

jeg vil treffe den lille fyren som sparker mamma i ribbeina og som den kommende storebroren snakker til gjennom navlen og kaller beibi.

og akkurat nå føles det som om fødselen er en eeevighet unna. jeg kjenner ingen ting, magen er så høyt som den kan være og lillebror koser seg litt i overkant der inne.

bare en uke til termin. men for alt jeg vet går jeg to uker på overtid, og da er det tre uker igjen nå.. og jeg klarer ikke vente. jeg er utålmodig utålmodig utålmodig utålmodig

4 kommentarer:

Fru Fortuna sa...

Ååååå, det må være litt kjipt å gå og vente sånn på noe som du gleder deg såååå veldig til! Er veldig spent på å høre når det skjer noe ;)
Klem

Anette sa...

Jeg aaaaaaner ikke hvordan du har det, men krysser fingre for at han kommer på tida :)

Borghild sa...

LILLEBROOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!

(eg prøv å rop så høgt på han at han bære MÅ kom ut for å svar...)

Pita sa...

Fatt mot (ha, ha, morsomt uttrykk)! Du kan gå to uker på overtid, men du kan like gjerne føde en uke for tidlig (det gjorde jeg):)

Masse, masse lykke til!