fredag 1. juli 2011

Ti hendelser fra de siste 48 timene

1. Minstemann og mellomstemann har tilsammen fått minst en million myggstikk.
2. En halv brannslokker ble ufrivillig tømt inni klesskapet vårt, utover kontor, soverom, bad og gang.
3. Vaskefirma har vasket de nevnte rom.
4. Samme vaskefirma har tatt alle klærne våre, og vi får dem igjen tidligst mandag (om tre dager).
5. Vi har spist ferske reker på nydelig hjemmebakt loff.
6. Jeg har kjøpt nytt stuebord på bruktbutikk.
7. Jeg har spist Souvas til lunsj.
8. Vi har overnattet hos gode venner pga nevnte hendelse med brannslokningsapparatet.
9. Vegetarisk grillkveld med gode venninner, høyt lydnivå og leende lunger.
10. Jeg og han med de brede skuldrene har skrevet samboerkontrakt.

4 kommentarer:

sivknivklestativ sa...

mmm souvas fikk jeg også lyst på. Hjemmelaget? Gleder meg til å se bilde av det nye stuebordet ditt :)

Fru Fortuna sa...

Tomt brannslokkingsapparat til tross, det høres ut som fine 48 timer =)

Pita sa...

Gratulerer som offisielle samboere (skjønt tre unger burde vel også være et clue om at dere er seriøse;))

Marie sa...

Det var noen kaotiske og koselige 2døgn :)