fredag 26. februar 2010

livet er det som skjer akkurat nå

inspirert av de fine bloggene jeg leser skal jeg skrive ned fem ting ved livet mitt som jeg er glad for:

- at jeg ligger godt an til hang-upskonkurransen 1. juledag (håper jeg ligger like godt an til jul).

- at stua mi er full av farger

- at jeg har en å kline med når jeg vil.

-at postmannen snart kommer med en diger pakke med supergrønt til meg.

- at vi bor sentralt og samtidig nesten i skogen. igår henta jeg storebror som var i lia med barnehagen. jeg hadde med rattkjelken og vi akte helt hjem. storebror fremst, jeg bak og lillebror i bæremeisen på ryggen.

...lykke

3 kommentarer:

Fru Fortuna sa...

Så fint =)
Og veldig godt å få en påminnelse om alle de små tingene som gjør livet godt her og nå!

~Maja~ sa...

Og med "godt an" til hang-ups-konkurransen mener du da i forhold til dine konkurrenter, eller godt an i forhold til egne tidligere prestasjoner? Jeg ligger godt an hvis det skulle dukke opp en aggressiv arm-eksem som angriper kvinner mellom 25-30 og det skulle vise seg at jeg er immun.

a banan sa...

maja: godt an som i at jeg klarer en på en god dag.