tirsdag 25. august 2009

miniatyroppdatering

I går krangla jeg med min kjære på Ikea (I følge fetteren min, som har jobbet der noen år, er dette HELT VANLIG. Han så ofte sinte damer som dro sine stakkars utkårede inn i skap/mellom reoler/mellom kjøkkenbenker for å forklare på en offentlig-stille-sint-måte hvorfor de må (eller absolutt ikke må) kjøpe den slitesterke sofaen eller det grønne middagsserviset).
I dag har jeg bakt solsikkekjeks, prøvekjørt en bil og lest et gammelt se og hør.
I morgen skal jeg spise tapas sammen med noen av de fine trondheimsjentene.

2 kommentarer:

Åshild sa...

tapasdeit = gledings :)

Kristine sa...

Hei i natten :)
jeg handler stoff litt sånn overalt egentlig, men disse går vel igjen;
stoff&stil
Etsy (www.etsy.com)
ebay
bruktbutikker, fretex o.l

Har jeg f.eks lyst på stoff som har rosa flamingoer, så googler jeg bare "fabric with pink flamingos", og vips får jeg en lang liste med forskjellige sider, og leter bare til jeg finner det stoffet jeg liker best, evt nettbutikken som shipper til Norge ;)