onsdag 23. juli 2008

Uruguay


Når Uruguay googler seg selv ikveld, finner det en link til bloggen min. Og siden Uruguay neppe skjønner norsk, lurer det nok på hvorfor akkurat dette bildet befinner seg under navnet dens.








Jeg kan ikke svare på det. Bildet har såvidt jeg husker ingenting med Uruguay å gjøre. Derimot kan jeg opplyse om at jeg ikke har spart til langt hår under armene (selv om været i sommer ikke akkurat har oppmuntret til barbering av bikinilinjer..). Jeg fant dette bildet da jeg så gjennom noen gamle filer på maskinen. Det heter:
Ung kvinne med-hair extensions tar på seg en t-skjorte.
Jeg var ganske glad for at jeg oppdaga dette før jeg gikk ut i den store verden med armhulehår verdig kvinner en god del mer frigjorte enn meg..

1 kommentar:

Åshild sa...

Synes godt du kunna flexa litt muscles i stedet, frøken! Iknowyouvegotem..:)