mandag 9. juni 2008

Hva viser bildet?


Alternativ 1: En dverg som gjemmer seg for regnet i en tilfeldig sportsbil?
Alternativ 2: En hare på villspor. Ikke under hjulene denne gang, men inni bilen?
Alternativ 3: Et stykk veldig fornøyd barn innelåst i bilen mens to stykk foreldre står utenfor i øsregnet og ler seg ihjel og lurer på hvem av dem som egentlig har skylden?




Riktig svar sendes til Norge Rundt (helst ikke til instanser som bestemmer hvorvidt man er egnede foreldre eller ei.)



ps. takk til omtenksomme naboer som forbarmet seg over oss med paraplyer og gode råd. og en bestemor som kom med ekstra nøkler. men hva skal jeg skylde på nå som jeg ikke er i mastertåka lenger....?...

4 kommentarer:

Åshild sa...

åh, herrrrrlig! ler høyt her jeg sitter :D

Marthe-Julie sa...

Helt fantastisk! Håper han lagde litt grimaser til dere. Det veit jeg jo han er god på:)

Borghild sa...

hahahhah!! bra jobba, kristin!! eg e imponert! :)

unnskyldninge man kan bruk no:
1: fortsatt sliten etter mastertåka
2: skyld på gubben, alt e alltid mannens skyld
3: si at man som master fra dragvoll ikke e så god i PRAKTISKE ting, vi kan diskuter koffør foreldran låst inn gutten i bilen, men kan ingenting om kordan man faktisk åpen ei dør..
4: (fyll inn selv)

Pita sa...

Bra han ikke fant hornet;)