torsdag 24. mars 2011

Ja, jeg lever

Men jeg tilbringer dagene med å kose, amme, rydde bittelitt, drikke te, trille, spise enorme mengder mat, bære, se på kveiteprogrammer på tv og andre superviktige ting.

Livet har endret seg siden jeg møtte han med de brede skuldrene. Jeg prøver å dele oppmerksomheten likt mellom de tre små. Trøste nummer to mens jeg ammer nummer tre. Sette på en video til nummer en mens jeg bygger togbane til nummer to. Og egentlig er slik nummerering helt ute, for alle er nummer en. Så får han som har vært medskyldig til denne lykkelige trebarnsmortilværelsen heller finne seg i å være nummer to, tre eller fire en liten stund.

7 kommentarer:

Borghild sa...

hurra for blogginnlegg, supermamman! små og store oppdateringer om alle supergutta og stjerna i livet deres (deg) mottas med takk:)

Marthe-Julie sa...

Ååååh, du er så fin:)

Fru Fortuna sa...

Ja, jeg vil også høre mer om de fine guttene og den fine mammaen :) Du beskriver alt så bra!

Åshild sa...

Jaaaaaaa, du er tilbake på bloggingsen! Hjarte, hjarte, hjarte!:)

Hufsetufsa sa...

Hurra, har gledet meg til blogginnlegg :) tenk at 3 har blitt til 5 siden vi så hverandre sist!!

Pita sa...

Hurra, du er tilbake:)

Du har min fulle forståelse når det kommer til multitasking og prioritering;)

a banan sa...

Ååå, snille mennesker. Jeg har fulgt med på bloggene deres hele veien. Jeg liker å vite hva som skjer i livene deres. Og Det er enklere å lese blogger med en hånd enn å skrive dem.